sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Otsikko

Tän syksyn sävel on kiireinen, sillä oon taas lupautunut vaikka mihin hommaan mukaan. Eikä oloa helpota yhtään se että kuetn varmasti Villunkin, miunkin pitäis tällä hetkellä olla lukemassa laskutaitoo ja maailman yleiskieltä (mieluiten samaanaikaan, että ehtisin).
Oon jotenkin muuttunut ihmisenä täs viimeaikoina. Muun muassa _odotan_ syksyä,pimeää,loskaa ja ruskaa. Oon myös tehnyt läksyjä ehkä ensimmäistä kertaa koko lukiourallani, ostin "nahka"takin ja oon siirtynyt älypuhelin aikaan :s. Mutta en oo ihan kokonaan kadonnut, on silti ikävä kesää, kauhea matkakuume ja boikotoin edelleen minikääretorttuja.

Perjantaina oli perinteiset rapuhjuhlat, vaikka yksi crab pahoinpitelikin miun peukalon :( Toisessa otoksessa olen minä ja uusi rakas mauton takkini, jonka lunastin kirppikseltä kolmella eurolla + meidan kirjahylly!



Kesä vierähtikin iliman tekstin tekstiä ja kuviakin tuli otettua aika niukasti. Tässä ois kumminkin pikakelaus Suomen kesästä nimenomaan:
Oispa jo ens kesä ja ehkä vuorona Itä-Eurooppa... Mut sitä enne haluisin vaikka syödä jouluruokia ja valmistua!
-ellu

4 kommenttia:

Vifi kirjoitti...

Mikä piristys lukemisen täyteiseen sunnuntai iltaan! Ja se takki ei oo mauton vaan hyvä, ei siis huolta! :)

Lea kirjoitti...

<3

Liina kirjoitti...

Hauska blogi :D
Tsemppii kirjotuksiin jos siul on viel jotain jäljel.

Ja äiti viljelet nähtävästi iha urakalla noita sydämiä..... :DDDDDD

C`est la vie kirjoitti...

:D Kiitos sydämestä!

Ja oha noit viel pari nyt syksyl, yritetää jaksaaa.....